Det här med att ha semester

Inatt jobbar jag sista natten, eller nej, men efter i natt är jag ledig i en vecka - ska bli helt underbat galet fantastiskt as-skönt!!!! Dessutom har älskade Marcus semester i 2,5 veckor till - hur galet skönt är inte det??!!!
 
Jag älskar att vara hemma med familjen, typ mest hela tiden. Det är så skönt att vara tillsammans, det är väl så det ska vara och jag gillar att ha saker så som det ska vara ;)
 
samtidigt ger detta mig lite ångest. Jaha, bara 2, vecka kvar av Marcus semester. Vi har inte dragit igång med projekten vi skulle. Vi har inte varit iväg någonting. Vi har inte unnat oss något sådär speciellt. Och allt det där vi planerar att hinna med på "ynka" fyra veckor, det hinns inte med.
Vedförvaring ska byggas, garaget ska röjas, hästarnas hage ska utökas, alla fönster ska målas invändigt i huset.... Vi vill åka neråt till Österlen, uppåt mot Båstad, träffa vänner och släkt några vändor..... Och så vidare Och så vidare Och så vidare..
Svårt det här med att ha semester, samtidigt som det borde vara den "enklaste saken i världen" kan man tycka.
 
 
Jaja, imorgon när jag vaknat ska vi ha röjt klart på tomt och i garaget och så blir det soptippen. Sedan ska stolpar till hagen också införskaffas imorgon så att hagen kan bli färdig denna vecka, förhoppningsvis!
Vi ska även hälsa på en av mina absolut finaste vänner imorgon. Samma vän som häom dagen, vilket ska bli underbart. Hon är världens starkaste människa och jag är så stolt över henne. Och oerhört tacksam över att jag får ha henne som en av mina bästa vänner. Längtar till imorgon!
 
Nu ska ni sova och jag ska fortsätta jobba. Jag älskar tidsinställda inlägg ;)
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0