Bebis-Milton

Fotona jag tog när Milton var bebis, har äntligen kommit upp i huset! Vi har Sveriges fulaste väggar i tv-rummet; väv som dessutom är väldigt hålig efter tavlor/hyllor sedan tidigare. Normalt slitage absolut, men det är ju inte så fint, men heller inget vi har prioriterat att fixa till just nu tyvärr.
Därför åke tavlorna fram härom dagen, för att täcka ett par av hålen i alla fall, dessutom är det ju på världens finaste motiv, vilket inte gör saken sämre :)
Fotot på fotot är av super-dålig kvalitet, en kombination av halvmörkt rum, iPhone-kamera och att det speglar sig i ramarnas glas. Men äsch, ni ser ju vem det föreställer. Är han sig lik??
 
 
 
Nu ska jag snart fara till jobbet. Har haft en fin eftermiddag med god mat i magen, promenad genom byn till sjön och ankorna med bröd, hälsat på hos mina föräldrar. Och allt har jag gjort med mina killar!
Hoppas allt är bra med er, vi hörs imorgon bitti! Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0