Söndag..

Det är något visst med just söndagar. En dag som jag aldrig tikrigt känner mig på topp, sitter mest inne, försöker ta det lugnt och inte göra många knop, orken finns het enkelt inte.
Marcus har kommit hem från jakten nu, Milton sover fortfarande. Vi passade på att göra oss ett par mackor med ägg och till det varm oboy med vispgrädde, lugnt, skönt och så gott!
När Snöret har vaknat ska Marcus och han gå iväg en sväng, jag ska passa på att plugga lite till och sedan ska jag nog ta min lilla häst på en promenad. Hon får ju inga direkta styltor av snön eftersom hon inte har skor, därför är det lättare för henne att gå ordentligt än Armani. Dessutom tycker jag nog att det är hennes tur att få komma ut =)

Nu ska jag fortsätta en liten stund till - äntligen, äntligen, äntligen har min skrivkramp angående mitt individuella arbete släppt, tack och lov! Har en egen deadline till ikväll och den ska jag hålla!!

Hoppas ni andra har en fin söndag, kram och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0