Snart så..

..ska jag hämta hem min prins från dagis!! Det är så tråkigt att lämna honom om mornarna just nu då har alltid är lite ledsen. Så har det varit sedan han var på ett annat dagis veckan efter nyår och innan dess var han ju sjuk i ett par veckor. Det bär verkligen emot att lämna honom när han blir ledsen, det har han ju knappt blivit sedan inskolningen.

Ja nej, nog om det. Snart ska han hem och det ser jag fram emot. Har inte haft någon höjdardag idag heller, sov dåligt inatt och är på ett allmänt skithumör över en grej som jag inte tänker outa här alls. Ser fram emot att få hem mitt Snöre, ta en promenad tillsammans, laga lite mat och sopa stallet tillsammans. Tänka på lite annat än skola, helt enkelt.

Nu ska jag återgå till skolarbetet en sväng innan jag far iväg. Ska bara bestämma mig för om jag ska cykla eller ta bilen till dagis. Jag är inte så pigg på att cykla, men Milton älskar det och det är ju inte fel att låta bilen stå heller ;) Svårt beslut va?! :)

Hoppas allt är väl med er, önskar er en fin dag! Vi hörs senare, kram från mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0