Skulle mammor vara bättre än pappor?!

Igår läste jag den sjukaste artikel jag läst på läge. Av en professor dessutom. Men ärligt, läs den, skratta och bli förbannad om vartannat.
Milton borde vara helt förstörd vid det här laget, som varit barnpassad av andra massor av gånger och givetvis hemma själv med sin pappa, redan vid ett par veckors ålder.
Jag borde också vara körd, då min pappa var hemma med mig, som liten. Ja mamma också, men det är ju tydligen okej, om man får tro denna professor.
Man blir liksom inte förvånad längre, man läser konstigare och konstigare saker hela tiden, men detta tar nog priset hittills. Vilken kvinna, hon måste ha blivit tappad som liten. Då givetvis av sin pappa.

Vad tycker ni?? Ni hittar länken HÄR . Underhålling på hög (låg?!) nivå!

Kram och hej igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0