Nya Beetle

Ärligt talat, jag var bara tvungen att blogga snabbt igen. Vi hade ju en vit liten Beetle tidigare och jag saknar vår lilla rallybil ofta, den var skitrolig att köra och så himla fräsig!
Nu har modell 2012 släppts och herrejisses vilken bil, jag dog lite av kärlek nästan, så snygg den är!!!! Ser ut som en blandning mellan Beetles gamla modell och Porsche. Oj, jag låter ju som ett riktigt proffs ;) Så är icke fallet, men jag tycker det är lite roligt med nya snygga bilar med fina detaljer, fälgar etc. Min bästa vän Anna till exempel är tvärtom, hahaha! Fälgar, vad är det?! OJ, hoppas inte hon läser detta ;)

Hej på er, en extra Puss till Anna, ifall hon läser detta (som fjäsk för uthängningen ovan! Anna förresten, den nya Beetlen hade varit något för dig, fråga mig om du känner dig osäker, hahaha!!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0