Måndagslista nr 65

Hej! Får bli en lista från telefonen idag, tyvärr. Men jag hinner inte starta upp datorn :) Denna vecka är extra bra, eftersom...

...den avslutades så himla bra igår med middag i mitt föräldrahem med mor- och farföräldrar som jag älskar högt! Milton var på sitt allra värsta humör, men jag fick träffa min fina släkt och det betyder mest.

...vi var på världens trevligaste middag i fredags, som jag knappt ens nämnt i helgen här. Tack fina Sofie och Tefic för en toppenkväll och tack Sandra och Frida med respektive sambos för att vi fick spendera en hel kväll med er, gamla vänner!!

...i slutet av veckan är denna nedrans tenta gjord (ja den görs ju imorgon) och övriga delkurs-tentor klara. Jag älskar helgerna mellan delkurserna, då är
Man verkligen ledig och det är skönt!!

...jag har världens finaste sambo! Han är värd en egen punkt <3

...jag har häftigaste ungen i världen! Han hittar på så mycket skit, har ett hiskeligt humör som nästan får mig att tappa andan och fundera över hur mycket humör en 1,5-åring kan ha. Men samtidigt är han så fin, ljuvlig och med en STOR portion humor och ordförråd <3

Nu får jag återgå till böckerna. Kram till er som kikar in här och läser, det värmer! Håll gärna en tumme för min tenta imorgon ;)



Kommentarer
britta bloggar

Jag håller tummarna!

2012-01-09 @ 22:18:58
URL: http://brittabloggar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0