Huvudvärk

Hej på er! Usch alltså, började få huvudvärk redan vid lunch och tyckte faktiskt det var konstigt; sov gott i natt och tillräckligt många timmar, åt en ordentlig frukost, en apelsin till mellanmål och åt middag vid lunch, drack dessutom en halv liter vatten. Så ovanligt duktig har jag varit ;) Då återstod en sak - väderomslag. Givetvis är det det som spökar för ikväll snö-regnar det och ja nej, dessa omställningar är skit för min nacke och huvud..

Inga tabletter heller som har hjälpt, utan det som tillslut fick det hela att lätta, var att gå upp och lägga Milton i ett mörkt och svalt rum. Jag vägrade gå och upp lägga mig när Marcus kom hem, då jag inte vågade somna, hahaha.. För då vet jag att jag inte kan somna i natt, dumt att chansa tänkte jag och låg kvar på soffan och höll för öronen, Milton är ju inte det mest diskreta barnet ;)

 


Men ltie fick vi gjort i eftermiddags efter dagis. Vi tog släpet och hämtade en hösillagebal, så hästarna har hö i fortsättningen också. Men efter det har det mest varit lugn och ro för min del.
Nu ska jag plugga, suck.. Hade hellre legat på soffan och ätit en glass till! Älskade Marcus körde ner till affären innan sin träning eftersom jag var så sugen på en glasstrut. Med sig hem hade han vars en glasstrut och även en isglass till mig, så den där Calippon ligger kvar i frysen och väntar på mig, men jag ska hålla mig till Marcus kommer hem så vi har vars en glass kvar.
Hoppas ni mår bra, kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0