Hej tolvans första vardag.

Säger jag med en viss bitterhet ;) Jag vill vara ledig länge till. Helst nu. Idag var det dags för dagis, dock ett annat dagis eftersom Miltons vanliga håller på att renoveras. Oj, vilken jobbig lämning med massor av tårar från en liten kille, det brännde i hela mig och jag hade utan problem kunnat ta hem honom där direkt igen. Men vad hjälper det? På onsdag är det ju dags för honom att åka dit igen. Därför tyckte vi att en kort dag idag kunde vara bra, jag hade hemstiduer och "nöjde" mig med att plugga i förmiddags och hämtade hem honom efter lunch igen, en mjukstart sådär, vilket kändes bra. När jag väl kom och hämtade var han ju på ett strålande humör igen, tack och lov!
Imorgon är det dags för skola igen, de andra är dock lediga. Orättvist ;)

Idag har varje lediga stund gått åt att plugga. Har massor att göra i skolan, som vanligt. Så först nu unnade jag mig en ledig stund framför datorn. Eller ja, lite tidigare än såhär, men Marcus och jag mumsade i oss lite ostbricka - så gott!

Nu blir det strax sängen, huvudvärk har jag och är trött som en tok! Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0