Ett visst mönster

HEJ! Sitter egentligen och pluggar för fullt, men startade stora laptopen för att betala räkningarna. Usch vad det är tråkigt, även om detta var en "bra" månad ;) Ska alldeles strax återgå till min bok. Tentavecka är på ingång och jag börjar bli nervös; stor redovisning på tisdag och sedan salstenta på fredag, phu!
Dessutom har jag ju VAB:at sedan torsdags och själv kännt mig lite halvkrasslig sedan fredags.

Jag ser ett visst mönster i statistiken på antalet besökare i bloggen varje dag. Om helgerna är det ofta lite mindre besökare, men framför allt ser jag skillnad på när jag bloggar mycket respektive lite. Nu har det blivit lite skrivande och genast ser jag att antalet besökare minskar.

Jaja, nog om det, en lite parentes bara ;) Jag ska nu återgå till min bok om affärsjuridik - det är skitintressant, men det känns som om jag har alldeles för mycket att få in i huvudet till fredag..
Kram på er, hoppas helgen har varit fin och att kommande vecka blir kanon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0