Djuren har fått mat...

...jag likaså =) Under hela förmiddagen har jag suttit och pluggat i stan, men idag hade jag bil så så fort vi var klara så for jag hemåt, fixade mat åt fyrbeningarna och sedan åt mig själv (ser ni prioriteringsordningne där? ;) ). Nu sitter jag här vid datorn igen och ska dra igång med, förhoppningsivs, slutförandet av vårt pararbete. Jag är så himla glad över att jag för en gångs skull varit ute i galet god till (för att vara mig) med både individuellt arbete och även pararbetet, för just pararbetet har tagit (onödigt) lång tid, vilket känns himla bra. Jag har jobbat mycket under kvällar och i helgen, vilket känns jobbigt ibland men väldigt befriande efteråt =)

Nu är det dags för mig att fortsätta här, vill gärna vara klar med detta innan min älskade Milton ska hem från dagis.
Kram på er alla, hoppas dagen för er är toppen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0