Detta har vi roat oss med ikväll

Vi skippade julgransplundring med godis och dans runt granen, vilket annars är en kul tradition som jag tänkte ta med mig från min uppväxt och vidare till Milton, men vi tar det nästa år när Snöret är lite större och förstår innebörden lite mer =)

Men oh, vad det är tråkigt att slänga ut granen.. Just för att den barrar och det faktiskt försvinner något riktigt mysigt från ett hörn i köket. Lite tråkigt sådär, men samtidigt skönt eftersom nu behöver inte Milton välta den över sig fler gånger och katten kan låta julgranskulorna vara ifred, till senare i år när nästa gran ska in ;) Förhoppningsvis har båda barnen blivit lite större och klokare och vet hur man beter sig kring en julgran.

 



Vi kör alltid på en klassisk gran, med röda kulor, glitter, en och annan ängel, spira i toppen och lampor såklart. Kan tyckas lite tråkigt och jag tyckte det själv lite i år också, kanske för att granen i sig var ovanligt ful? Nästa år blir det mer och/eller lite fylligare glitter tror jag, det vi hade i år försvann nästan lite.
Nu säger jag godnatt för jag har en galen huvudvärk och lika ont i nacken. Ska bara "PhotoShopa" lite till.
Kram och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0