Sovmorgon och gräsänka

Idag fick jag sovmorgon och killarna gick upp tidigare, skönt var det och även om jag låg vaken en stund sen innan jag väl gick upp så är det skönt att liggs där och slöa i lugn och ro, höra de andra där nere och klappa lite förstrött på hunden som låg där intill mig.

Efter Marcus jobb, kommer han hem och vänder för att sedan åka igen, så lite gräsänka är jag allt idag. Förmiddagen här har gått i lugnets tecken, det enda vi har gjort är att laga lunch. Nu sover Snöret och jag ska snabbt pysa ut till hästarna tillsammans med hund och katt :)

Kommer ni ihåg bilen jag vann åt Milton i höstas? Den är dö-fräck, jag tycker den är superrolig att åka på!! Milton är än lite liten, så vi tar fram den ibland och så åker han lite, men jag tror att lagom till hans 2-årsdag är den kanon!

Nu stallet!
Vi hörs senare. Kramar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0