Mys-kväll!

Snöret sover och Sambon fortfarande iväg. Själv har jag plockat undan lite och tänt en brasa. På bordet står mitt te och en skål med bär och en klick kesella-vanilj, som synes. Herrejisses vad jag njuter!

Hela kvällen har varit sådär helt kanon-mysig, Milton på ett strålande humör, alla djuren hann vi utfodra i lugn och ro, ingen jobbig gå-och-lägga-sig-procedur (det brukar vi inte ha i och för sig, men ibland tar det lite tid) och bara en sådär hel-härlig kväll med bokläsning flera gånger om, välling-mys och lek med alla djuren.

 



Jag var ute på en promenad tidigare ikväll, ja inte bara jag utan Yda och så Milton i vagn. Ett inlägg kommer om det om en stund. Nu ska jag smutta lite på mitt te, kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0