HELG!

Alltså, veckan innan tenta är ju som sagt alltid helt upp och ner, det början nu i helgen och varar till fredag eftermiddag, efter tentan. Så nu drar det igång - tentaplugg med allt vad det innebär. Sista rycket innan praktiken, sedan blir det i alla fall tenta-paus några veckor =)
Ikväll blir det inte mer. Har varit hos fina vänner som vi inte träffat på länge - oooohh så härligt, vilket energi det gav mig, tack älskade ni, det varå så längesedan sist!! Sedan har jag i princip suttit med datorn sedan vi kom hem, phu.. Nya tag imorgon när Milton sover middag, Marcus jobbar ju helgen..

Jaha nähä, nu är jag bra trött. Tack fina Sofie och Camilla, för era kommentarer i gårdagens inlägg, så rara ni är! Jag ville egentligen inte förvara mitt sätt att leva, men det lät nog så. För jag är ju egentligen himla nöjd. Det är bara så ofta man glömmer bort det och då är det bra att påminna sig själv, det var det jag gjorde igår.

Kram till er alla, vi hörs imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0