Hej Februari!

Ny månad, en kort sådan dessutom, fast som ändå är ovanligt lång eftersom det är skottår ;)
Jag sitter och pluggar - som vanligt. Men det är lika så bra, i och med den där tentan på fredag som jag så innerligt vill klara.. Men affärsjuridik är inte så lätt, så vi får se hur det går..
Vad har annars denna månad att bjuda på? Kalles enda (?) lediga helg är nu till helgen och jag är ju också helt ledig och det ska bli hur skönt som helst!
Min praktik drar igång i slutet av månaden (och om Perssons läser här inne, så har ni säkert fått höra om min dunder-tabbe angående praktikveckorna, suck! Blir så trött på mig själv ibland, stackar B-A!!!). Innan dess är det marknadsföring2 som gäller.
Min älskade pappa fyller år i helgen och det ska givetvis firas! Han fyller dessutom "halvjämnt" så han får firas lite extra!!

Säkerligen är det mycket annat som händer denna månad, det brukar vara så =)
Nu ska jag återgå till mina studier, kramar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0