Favorit i repris!

Ibland, eller ja ganska ofta, sitter jag och tittar tillbaks på foton i datorn, framför allt när PC-laptopen står igång som nu, eftersom där ligger massor av foton. Och givetvis är det oftast Milton-bilderna som går varma.
Ofta tittar jag tillbaks på vad han och jag gjorde året innan vid den tiden vi är idag (det låter som att Milton är äldre än vad han är, men ja ni förstår). För ett år sedan ungefär, såg mitt fina Snöre ut såhär, oj så fin han är!!
Här har han en av mina favorit-outfits; mössa från Kämpa by JP, fleece från Villervalla och byxor från Polarn o Pyret.




Älskade Barn, vad jag är glad åt dig!
Han älskar att gunga och gör det så gärna. kanske vi skulle ta och göra det i eftermiddag en sväng? Vi har inte gjort det i vinter på grund av overallen, jag är rädd att jag inte får loss honom, hahaha! Men nu så kanske, med lite tunnare överdragsbyxor på, jo det bestämmer vi - i eftermiddag ska det gungas!




Nu ska jag kika vidare på foton och sakna min föräldraledighet lite till, jag vill tillbaks 1,5 år i tiden ungefär. Jag saknar tiden så himla mycket, bästa tiden i mitt liv!
Kram till er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0