Estelle

Jaha, en liten Estelle blev det alltså. Lite nopet kände jag, samtidigt som jag blev så himla glad! Jaja, jag är kanske löjlig om det här med kungafamiljen och allt kring dessa just nu, men jag tycker det är fantastiskt roligt och önskar famijen och lilla Estelle all lycka!
Anledningen till att jag blev snopen är eftersom vi har pratat om namnet Estelle, ända sedan vi väntade Milton, om vi skulle få en flicka. Nu har vi ju en pojke och vet såklart inte om det blir fler barn, men namnet älskar jag fortfarande och önskar det, om vi skulle få en flicka någon gång.

(så ingen tror att vi på något sätt skulle härma kronprinsessparet i sådana fall, hahaha, snarare tvärtom ;) )
Namnet är bara så himla fint och än en gång har kungafamiljen knäppt folket på näsan, genom att visa att de är en vanliga familj, som inte alls behöver vara sådär våldsamt traditionella alla gånger - heja dem!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0