Älskade Vinter!

Alla vet väl att jag tycker om vintern vid det här laget? Och visst, även om det kräver mer jobb med fruset vatten till hästarna, snöskottning (ibland, inte nu iaf) och så vidare och att det är GALET kallt, så tycker jag att det är underbart och så vackert med vinter!
Idag tog jag med mig Milton, syrran (vars foton jag har snott, rätt av) och Yda, ner till sjön och gick på isen, Milton tyckte det var helfestligt en stund, tills det blev för kallt.

Mimi och Yda bland allt det vita.




Ett barn på vift! Han tyckte det var så roligt att gå runt på isen, men jag var lite nervös (Mimi var livrädd), det är ju ändå is vi har att göra med.



Jag och Milton =)



Milton i sin fina Reima-overall. Köpte den begagnad för 300 kr, ser ut som ny. Tyckte det var en himla bra affär!




Kvällen är här, lugnet har infallit sig. Milton sover och Marcus är iväg och tittar innebandy. Det är SÅ skönt att det är fredag, tentan är gjord och jag kan hålla helg i lugn och ro, vilket är lika välbehövligt efter varje delkurs.
Nu ska jag bara sitta här och njuta av mitt lugn en stund och sedan känner jag på mig att det blir sängen tidigt.
Kram älskade ni!


Kommentarer
Anonym

Så mysigt det ser ut:) Visst är det härligt med vinter när det är soligt och fint?

Hoppas tentan gick bra!

2012-02-03 @ 21:37:23
Mimi

Haha livrädd är väl att ta i^^ men de va mysigt :)

2012-02-04 @ 10:09:21
URL: http://mimilindborg.bubbleroom.se/
Camilla

Vilka härliga bilder! :)

2012-02-05 @ 16:32:04
URL: http://lillafritzson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0