Alla Hjärtans Dag!

Tycker det är lite synd att folk förstör denna dag lite, genom att antingen överdrivet tycka att det är en alldeles perfekt dag och älskar hit och dit, som om man gör det mycket mer en sådan här dag. Eller de som helt enkelt bara spyr ut vilken usel dag detta är - var finns mellanläget? Kan det inte vara en fin liten dag där vi tänker lite extra på kärleken och sådans som gärna glöms bort i vardagen? Jag tycker det är fint med alla hjärtans dag, äta en god middag, umgås tillsammans. Det räcker, gåvor och sådant behövs väl inte, även om det är jätteroligt att få paket - men det är det ju vilken dag som helst på året.






Därför önskar jag er alla en fin Alla Hjärtans Dag, för det tänker jag ha. I alla fall ikväll, med mina killar här hemma.
Än så länge är det studier som gäller för mig, hela dagen. Eller ja tills Milton kommer hem från dagis.
Hoppas allt är väl med er, kramar från mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0