Livet i största allmänhet

Livet är bra härligt ändå, så tänker jag sådana här fina kvällar. Köket är ju så fint nu, ljust, fräscht och lite avskalat sådär - och bättre blir det, i sinom tid (även om det dröjer några år), granen står så grön och grann i vardagsrummet, där även elden i kaminen brinner.
På tv'n är det Ernst, jag dricker jul-te, jag har en ny julgrupp på bordet och har julkänslor i hela kroppen!
Marcus är iväg och Milton sover. Hästarna är nattade och kvar är jag och småglinen, fy tusan vad underbart!!
 
På tal om julgrupper, vi njuter av dessa fina vi har fått av våra föräldrar, Marcus och jag. Perfekt ändå; av Marcus föräldrar fick vi tidigare i december och idag fick vi av mina föräldrar - utspritt är perfekt! Tack fina föräldrar, alla fyra!!
 
Milton och jag spenderade seneftermiddagen hos mina föräldrar, drack te, byggde lego, åt ett par knäck, busade och mös. Jag gillar't, Milton också :) Så skönt att bara få vara sådär ett par timmar.
Fick förresten ett foto skickat till mig på facebook idag, av Miltons faster. Hon fotade Milton lite härom dagen och visst är fotot så fint?
Fina älskade Milton. Du är det bästa som finns!
 
 
Kram på er allesammans, ha det gott och stressa inte ihjäl er i juletider, det löser sig ändå och blir jul oavsett!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0