Lille Vilse!

En liten kattunge har flyttat hem till oss idag, klart vi ska ha katt, som bor på landet och allt! Vi får väl se vad Marcus säger när han kommer hem från Norrland ;)
Denne söte lille pojk heter Vilse och honom välkomnar vi hem till vår lilla familj, som numer består av fler djur än människor =)
Fotot är stulet från min syster, som fick ställa upp som kattvakt i eftermiddags, när jag var hos frisören (vilket jag skriver mer om i morgon, kan bara säga att min frisör är bara bäst och jag är SÅ nöjd!)


Strax ska jag pysa till sängs, jag är galet trött, inte konstigt kanske efter en galen vecka ;) Men snart lugnar det ner sig (ett tag i alla fall) och Marcus kommer hem och är hemma ett år, underbart!!!!
Så nu ska jag strax stoppa om lille Vilse i hans säng och så ska jag bära upp Yda till vår säng och bädda ner oss där. Kram och godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0