Lika olycklig som jag var igår...

...lika lycklig är jag idag!!
Är så himla glad att det är fredag idag, att tentan är över. Att Marcus mer snart kommer hem. Att vädret är helt ljuvligt idag. Att jag ska till älskade Mija och bli fin i håret i eftermiddag. Att vi får tillökning i familjen i eftermiddag!!

Nu ska jag hålla helg i tre hela dagar och det ska bli helt underbart och vet ni, jag skiter i Jante - jag är lätt värd denna lediga helg, att umgås med finaste familjen. Att träffa släkten på söndag och att bara få må bra och njuta.
Tycker jag har varit skitgrym hela veckan, knäckt stundtals, men en grym gräsänka. Som sagt, jag skiter i Jante ;)

Nu ska jag sätta mig i bilen och hämta min älskade, älskade Milton, som just nu sitter på dagis och äter mellanmål. Jag har saknat honom idag och det värmer SÅ gott i magen när jag tänker på att vi har tre ljuvliga dagar tillsammans, helt lediga!

Kram på er, hoppas ni mår lika bra som jag gör idag!


Kommentarer
Matilda

Tack Fanny! Det blir nog en liten Arvid :) vi bor i Falkenberg, jag och lilla familjen. Vad stor din Milton har blivit! Dagiskille och allt :) har du börjat läsa igen? Blir det lärare i alla fall eller något annat? Ha det så bra!

2011-09-16 @ 20:47:52
URL: http://matildasusanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0