Hej från en dålig mamma..

Nej, riktigt så illa är det inte, fast idag känner jag mig inte riktigt som en tok-bra-mamma direkt.
Lämnade Milton på dagis efter en mysig morgon. Hämtade honom och skjutsade honom direkt till hans farmor där han sedan var hela eftermiddagen. Och sedan kom hon hit och lade honom och sover sedan dess för natten :(
Jag var ju först i skolan, sedan var det stallet som tog min eftermiddag och nu sitter jag med studier (var bara tvungen att surfa lite först).

Imorgon blir ungefär lika illa. Eller nej, eftermiddagen ska jag spendera med Milton, om det så ska kosta mig fredagens tenta.. Vill verkligen, verkligen, verkligen klara den... Så imorgon, alla Miltons dagis-timmar, blir det hundra procent tenta-plugg, först med klasskompisen M och sedan själv under eftermiddagen.
Lite mer ska väl förhoppningsvis fastna till dess och håll tummarna för att jag klarar den. Just nu känns det ganska osäkert faktiskt.

Nu ska jag återgå, innan det blir sängen om en och en halv timme ungefär. Lika bra att sätta fart.

Oj, vilket tråkigt inlägg detta blev, men så är det ju - alla dagar är inte rosenröda, inte ens lite röda ;) Mest gråa och trista.
Men helgen längtar jag såååå mycket till, mycket mer än jag har längtat efter en helg tror jag! KRAM!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0