Ett snabbt inlägg...

...mellan studierna =)
Skola idag och det kändes riktigt, riktigt bra! Efteråt hoppade jag snabbt av i Hässleholm och hämtade bilen på verkstaden - så äntligen är vi med bil igen!!
Sedan for jag och bilen snabbt hemåt för att fortsätta med studierna. Snart kommer min älskade Milton hem med sin pappa, de har varit ett par vändor hos farmor och farfar, så jag har bara snabbt mött dem i dörren ;)
Idag ska jag lägga Milton, var ett par dagar sedan jag gjorde det, hoppas bara att det går bättre idag, än vad det gjort de senaste dagarna. Har tagit 2-3 timmar de senaste kvällarna, och det känns inte bra, framför allt inte för Miltons del, som är superledsen och jag har ingen lust alls att sitta där och trösta honom i 3 timmar och känna mig jätteelak.

Så ikväll hoppas vi på en bättre kväll, imorgon är det ju dags för dagis igen, så han behöver vara pigg då =)

Ikväll blir det mer studier för mig, nästa vecka är det tenta-vecka och dessutom är jag själv då min andra halva är i Norrland - en stentuff vecka med andra ord..
Så ikväll tänker jag nog unna mig lite tv, lite soffmys och mycket te med honung. Hörs förhoppningsvis av sen då.
Kramar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0