Skönt!

Tentan är gjord och nu kan jag bara vänta på resultatet nästa vecka. Men vad skönt det är att ha den gjord! Finns inget som är så dåligt för självförtroendet som att förbereda sig för en tenta, i mitt fall är det verkligen så. Det känns aldrig bra och jag tror aldrig att det kommer att gå vägen. Oftast går det bra och oftast till och med bättre än väntat, det kanske är dags att börja tro på mig själv och tänka positivt?

Senare i eftermiddag kommer elektrikern och kopplar in el i stallet och i ett annat utrymme, visar er sen. Det kommer bli jättebra det också! Men först ska Milton hämtas (eller ja sen) och sedan ska huset städas lite, det kan behövas för där ser ut som ett bombnedslag på hela nedanvåningen, hahaha! Milton drar runt som ett yrväder, som alla 1-åringar gissar jag på ;) Och mina sista dagar bar mest bestått av tenta-plugg, Marcus har ju jobbat, så idag ska hemmet prioriteras lite =)

Nu säger jag hej så länge, så hörs vi ikväll! KRAM


Kommentarer
Anonym

shit, får ni verkligen svar på tentan efter en vecka? Vi får vänta i 6-8 veckor när det är salstentor...

2011-10-13 @ 16:05:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0