Ordning och reda

Igår blev det som sagt väldigt fint i vårt garage/verkstad/"festlokal"/stalldel - stor städning och var sak på sin plats. Kanon och vilken skillnad det blev - tack bästa Alexander för all hjälp! Om vi hade behövt köra bil tidigt idag hade vi sluppit skrapa rutor, för bilen fick äntligen stå i sitt garage ;)

Såhär fint kan man också ha det, ett foro hämtat från Marha Stewarts hemsida, fin hylla va? Burklocken fastlimmade på hyllans undersida, bara att skruva av burken när du behöver innehållet =)

 


Nu har Milton äntligen somnat. Han sov på tok för länge i morse, vilket nog gjorde dagen konstig, men samtidigt behöver han ju sova lite middag för att orka hela eftermiddagen, blir till att väcka honom sen kanske, så han ändå kommer i säng ikväll =) Själv ska jag nu äta min lunch (kan man ju kanske inte kalla det, men som sagt, allt har blivit förskjutet idag ;) ). Sedan inväntar jag nog Marcus innan jag tar tag i dagens mockning etc. i stallet, Milton verkar sova oroligt och då gäller det att hålla sig inne.

Hoppas ni alla har en fin helg, vilket väder vi har nu; frost på mornarna och vackert höst-väder på dagarna - enligt mig kan det inte bli bättre och jag hade absolut kunna ha det såhär året runt! Kram och hej!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0