Miltons nya skor

Var ju iväg och köpte skor till Milton förra veckan och han fick ett par hel-tuffa skor från PAX, svarta sneakers med döskallar etc. på här på sidan. Dragkedja på insidan av skon, vilket gör att de är lätta att ta av och på (om barnet sitter still vill säga, alltså inte i vårt fall, hahaha..). Halva priset på SkoDej i Kristianstad, som för övrigt har en riktigt bra barnsko-avdelning och bra service tycker jag =)


Nu är det ny dag och strax dagis för lillkillen, själv har jag hemstudier idag, vilket känns skönt eftersom jag slipper fara iväg till skolan och kan bara sitta hemma och läsa min JÄTTEtjocka nya bok på engelska, gäller att börja i tid då engelska inte är mitt absolut starkaste ämne... Hoppas ni får en härlig dag, kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0