Jul....!

Nu är det bara drygt två månader kvar till jul, alltså julafton, för om två månader måste det väl ändå räknas som jul, när vi är mellan lucia och julafton, eller? Marcus och jag öppnade säsongens första julmust ikväll och jag mumsade i migg ett par dumlekolor med pepparkakssmak - herrejisses så gott! Och vi sa bara för en stund sedan att det nästan kändes lite som jul, det enda som fattades var en tänd brasa och julgranen, men annars så! Vi gillar julen, vi ;)
Nu tror jag att min redovisning inför morgondagen sitter där den ska och strax ska jag pysa ut och släcka hos hästarna och ta ut Yda på sista svängen. Tror jag ska platta håret ikväll också, för om jag känner mig själv rätt så kommer jag inte hinna imorgon ;)
Ha det fint, vänner - kramar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0