Hej oktober

Hej fina oktober!
Dagen idag har gått i ett =) I förmiddags var det gårdsloppis, fyndade ett par små-saker, ett par bra-att-ha-saker helt enkelt ;) Sedan har det varit Milton-mys, stallrenovering, fika, pluggande, middag och så vidare. . .
I dagarna kommer fler foton på stallet tror jag, för nu är ännu mer uppe och färdigt =)

TACK fina ni som kommenterade härom dagen, vad glad jag blev över det! Ska kika in till er imorgon och göra ett "avtryck" ;) och kika på era bloggar.
Nu ska jag snart krypa till sängs faktiskt, är supertrött och imorgon är en ny dag med minst lika mycket att göra då som idag, phu!
Kram på er, hoppas solen skiner på er i helgen =)


Kommentarer
Lina

Ja dessa lockar fast Isabella har inte lika tjockt hår som Milton men det räcker till :D

Kameran är en Sony (DSC-HX1 tror jag att modellen heter) och fungerar inte alls som min gamla kamera. Känner mig helt förvirrad med den men jag ska öva lite till idag på familjemiddag hos päronen :) Kram

2011-10-02 @ 07:07:44
URL: http://angelina86.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0