Hahaha!

Fick en så härlig kommentar av Sanne angående mitt förra inlägg, det kunde visst tolkas som att jag äter hästbajs till lunch, så tokigt det blev, hahaha! Det var alltså vad jag sysslade med delvis på min lunch, inte vad jag åt ;)

I eftermiddags bakades det kanel- och smörbullar för fulla muggar här hemma, tack Mimi för sällskap och roande av en trött och smågnällig Milton ;) Nu är jag så trött så ögonen går i kors på mig! Men först och främst måste jag duscha och sedan måste jag gå ut och släcka till hästarna. Och egentligen borde jag plugga, men jag har suttit hela dagen (9-16) och orkar inte titta i böckerna mer, ska ju sitta lika länge i morgon och ännu mer för på torsdag gäller det ju som sagt - tenta!

Men nu ska jag slänga mig i duschen, kram på er och godnatt om vi inte "hörs" sen igen =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0