Godnatt säger vi!

Bättre sent än aldrig, men nu är båda mina arbeten färdiga ;) Det första var svårt tycker jag, svårt att veta hur de andra har gjort och/eller om jag har gjort rätt eller fel.. Men men, nu är de färdiga och vi ska sova. Men nä, först ska kisens låda "mockas" och Yda ska ut och kissa. Sedan ska mina tänder borstas, nässpray ska intas och en styck strepsils halstablett måste tas, annars kommer jag aldrig kunna somna.
Inte lätt att vara sjuk, ha en sjuk liten son och dessutom massor att göra ;) Men det mesta går och ofta går det dessutom riktigt bra, om än tar det lite längre tid än vad det borde göra.

Nu dags att sätta fart, kram och godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0