God förmiddag!

En snabb titt in här bara, då jag ska slänga iväg ett par mail, innan jag fort återgår till mina studier. Det regnar ute och det gör mig varm i hjärtat att jag vet att hästarna går ute och äter sig mätta på hö och att jag när jag vill (eller de vill ;) ) kan ta in dem i sina boxar. Jaja, ett evigt tjat om detta med mitt stall, men det kommer ni nog få stå ut med ett tag ;) Jag ser verkligen fram emot att mocka boxarna senare idag, det är lite min terapi i vardagen och något jag verkligen saknat!

Idag är det endast tenta-studier som gäller för mig, eftersom jag som sagt har tenta på torsdag. Känner mig lika dåligt förberedd som jag gjorde vid förra, vilket inte känns bra givetvis. Men det gick ju hur bra som helst på förra, så något fastnar tydligen ändå ;) Håller tummarna för att det gör det även denna gång.

Förkyld är jag i alla fall fortfarande, suck.. Det tar liksom aldrig slut och går verkligen runt mellan Milton och mig. Därför ska jag nu göra mig en stor mugg te till. Nu är det dags att fortsätta. Kram från mig!
Förresten, det är verkligen härlig respons jag fått på gårkvällens inlägg, om stallet - många läsare och även kommentarer och "gilla" på facebook - tack fina ni!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0