Föräldramöte och saknad

Dagen idag har verkligen gått i hundranittio; skola först, sedan fick jag ta mig bort till Marcus jobb och ta bilen hem. Hämtade Milton på dagis och körde direkt upp till hans faster och kusin där vi tog en fika. Milton fick sedan vara kvar där, medan jag körde hem och gjorde klart stallet, svirade om och for ner till dagis på föräldramöte.
Efter föräldramötet så for jag direkt bort och hämtade hem Milton, som var supertrött, givetvis. Så det var bara direkt hem, svira om till pyjamas, blanda välling och sen bums i säng. Finaste killen somnade bums =)
Föräldramötet var trevligt, roligt att prata med de andra barnens föräldrar och så fröknarna givetvis, världens bästa dagis, alla kategorier!!
Men jag har verkligen saknat Milton hela dagen idag.. Så tråkigt att bara träffa honom en snabb sväng imorse och sedan bara en ännu kortare stund ikväll, tur att det inte händer så ofta i alla fall. Marcus jobbade till 21 idag och har nästan precis kommit hem, så honom har jag också saknat idag.. Tur att det snart är helg!

Nu ska jag äntligen sätta mig i soffan, fast inte att ta mig lugnt, jag ska plugga inför nästkommande grupparbete (imorgon), så dags att sätta fart, godnatt på er och kram!


Kommentarer
Camilla

Tack fina Fanny!

2011-10-21 @ 19:15:35
URL: http://lillafritzson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0