ÄNTLIGEN!!

Idag har jag ridit! Första gången sen i maj månad, vilket känns jättekonstigt. Så långt uppehåll har jag inte haft sen jag var gravid. Men åååååååhhhh vad underbart det var! En liten tur givetvis, vå får ju börja lite mjukt för hästen även om han var väldigt laddad och låg på ordentligt.
Outfit på och redo för en ridtur =) Jag älskar mina ridstövlar, de är så sköna och dessutom ger dem ett ordentligt stöd, när jag sitter på min studsboll, det behövs ;)


Ridtur =)


Efter ridtur påväg bort till hagen igen. Spanar efter Malva...


Som är skitsur över att få ha tillbringat ensamtid i hagen, stackaren!


Nu ska jag fortsätta kurera min röst, som inte är vad den borde vara, suck.. Hoppas ni har haft en fin helg, kram!


Kommentarer
Lina

Jag gjorde likadant förr men ett tips, knäpp grimman så han inte kan slå spännet i ögat om något händer. Risken kanske är liten men det vore ju synd på din fina Armani om han skadar ögat.

All välmening men det tror jag du förstår att jag menar :) Kram

2011-10-31 @ 15:53:02
URL: http://angelina86.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0