Snabb promenad och en snabb vända på stan

Idag har det mest tentapluggats för min del, men lite annat har jag hunnit med. Jag satt ju hemma hos mamma och pappa och pluggade, vilket resulterade i att jag tog på mig en kort promenad med finaste vovven där hemma.

Det är så ljuvligt ute och hade jag fått bestämma hade jag mest varit ute just nu, kolla bara så mycket vackra löv! Ja nej det finns inget så vackert som hösten.

 

Fina Dusty står snällt och väntar på matte. Jaja, det är väl inte min hund så längre, men det fanns ju en tid när jag bodde hemma och var en av mattarna (heter det så i plural?!) och jag räknar mig faktiskt fortfarande som hans matte, lille lillebror ;)


Lillebror, som egentligen är en RIKIGT stilig herre. Här fick han syn på en "skummis" med luvan uppdragen = min lillasyster Mimi. Det är vid sådana här tillfällen man skulle haft bästa kameran med sig, iphonekameran suger som sagt.. Men visst är han fin?


I eftermiddags for vi en snabb vända in till stan. Har man Milton med sig så blir det bara snabba runor på stan för hans tålamod är väl som de flestas 1,5-åringar = noll ;) Men med mutor och att inte låta vagnen stå still så kommer man, om inte långt så en bit påväg =) Vad vi gjorde i stan? Jo vi beställde nya telefoner - iPhone 4S x2 - woohooo vad vi längtar tills de dyker upp!!
Ikväll har vi hållit filmkväll här hemma med en vän, mys!
Hoppas allt är väl med er, imorgon är det skola för min del igen, nytt grupparbete väntas, phu..
Kram och godnatt på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0