Så tokigt det kan bli!

Precis tio minuter efter mitt förra inlägg, när ögonen verkligen gick i kors på mig så hör jag ett GALLSKRIK! Ett litet barn på ovanvåningen som vaknat och var helt hysterisk, stackaren. Typiskt också en kväll när jag är själv hemma.Provade natta om, det gick inte. Provade vagga i famnen, funkade inte. Vi gick ner och jag blandade en flaska välling, funkade inte. Han fick en skvätt alvedon och så provade vi med välling igen, funkade inte (vällingen alltså). Provade natta i min famn och lugna ett ledset (hysteriskt) barn, funkade inte. Gick upp till sängen igen (han är ju så van vid att somna i egen säng med oss brevid) och tillslut somnade han, med min hand på ryggen.
Mardröm? Växtvärk? Vaccinsprutar från igår? Ingen aning om vad det var som spökade, men något var det. Hoppas han får sova resten av natten och att vi får göra det samma.
Nu kastar jag in handduken och säger godnatt =) Kram igen


Kommentarer
Jenny

Nejmen hej! Roligt att du hittade mig så jag får en till blogg att läsa! Nej vi bor i hus nu och flyttar till en nyproducerad lägenhet. Jag har saknat att bo centralt. Typ att kunna gå och handla en mjölk om man glömt, eller kunna åka buss till jobbet om man vill! Jag var nog mer "stantjej" än jag själv trodde! Trivs ni i huset? Läser varje dag på buke men skriver aldrig längre. Kram!!

2011-11-10 @ 21:38:57
URL: http://jennybejerskog.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0