Onsdag

Hej på er! Sitter här i soffan efter en fullspäckad, men trevlig dag =) Skoldag i skolan idag sen dagishämtning, så mysigt med en liten piggelin som blir SÅ glad när jag kommer!
Idag hade han dessutom sagt sin första tvåords-mening - Min Mamma - herrejisses vad det värmde, fina Milton vad jag älskar dig! När vi hade varit i affären och sedan gått hem så möttes vi av bästa vännen/gudfar Alexander, som satt här hemma och väntade på oss, mysigt! Fika och en lång snackestund innan Marcus kom hem =)
Mamma var hitom och när både hon och Alexander hade kört härifrån så drog vi igång med ett projekt, listor från tv-rumstaket åkte ner idag, eller ja delvis. Det lät ganska mycket när vi drog ner dem, så de precis under Miltons rum vågade vi inte ta ;) Forsättning på det kommer!

Nu sitter jag här själv, dricker te och har precis startat datorn för första gången idag. Marcus är ute och springer (!!) och resten av gänget sover. Jag ska sörpla i mig mitt te nu strax och sedan avsluta. Jag är så otroligt trött och det kommer ju en dag imorgon också ;) Kram på er, sov gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0