Min mamma och pappa...

...har liksom lite förgyllt min dag idag! Mamma hjälpte mig att ta in hästarna, vilket kan vara ett problem annars när man är själv hemma med Milton, för antingen får hästarna gå ute länge, tills Milton somnat. Eller så får Milton sitta i vagnen och så får vi ta en häst i taget och Milton i vagn med ena handen, vilket inte känns helt lämpligt faktiskt, säkerhetsmässigt.Så mamma kom till undsättning.Inte nog med det - sedan vankades det middag hos mamma och pappa och efterrätt, Milton och jag vi njöööt, eller jag njöt nog mest av varmrätten och Milton av efterrätten, haha..

Annars passade Milton på att sova länge i middags idag, vilket innebar att jag fick lång stund till mitt skolarbete och fick en hel del uträttat. Jag har dock en hel del kvar som ska vara klart denna vecka, så dags att sätta fart - hejja lördagskväll ;) Ja jag är egentligen ganska bitter, men det är bara att bita ihop!

Kram och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0