Dagen än så länge

Hej på er! Förmiddagen här hemma har verkligen varit toppen, Milton och jag har varit på ett strålande humör och vi har fått mycket gjort. Milton har ju mest lekt och busat, medan jag har klippt Yda lite, städat, bakat frukostbullar, läst nuvarande favoritboken för milton ungefär en miljon gånger ;) och ja sådär har väl dagen sett ut ungefär =)

Jag hade tänkt att vi skulle gå ut, men det har liksom inte hunnits med. Skönt samtidigt med lugn och ro inomhus, eftersom resten av dagen blir ganska intensiv för oss. Milton sover just nu och jag har gjort vid mig. Nu inväntar jag Marcus och sen sticker jag och Yda bort till mina föräldrar, tänk vad skönt det är att ha de närmaste i samma by!

 

Fotot togs igår på Vilse, har är världens lättaste att fota, alltid lika pigg, energisk, fin och fantastisk!

 


Nu är det dags för mig att avsluta här och kela med kise och vovve några minuter, Marcus kommer precis när som helst hoppas jag. För jag vill sticka NU och umgås med mamma, pappa, mormor och morfar. Och djuren!
Kram på er och en extra kram till alla pappor, dagen till ära!


Kommentarer
Camilla

Han är så söt, er katt!

2011-11-13 @ 17:30:52
URL: http://lillafritzson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0