Att vara kvällsmänniska

Jag vet så väl att det kommer en dag imorgon också, men ibland (ALLTID) går jag och lägger mig på tok för sent! Speciellt sådana här kvällar; min syster och jag har haft tjej-kväll, kollat filmer, myst framför brasan, skrattat tills vi gråtit, ätit onyttigt - you name it. Och min sambo har varit ute och svirar (och är inte hemma än). Just det sistnämnda gör att jag absolut inte kommer kunna somna, än. Inte förrän han är hemma. Löjligt kanske, men jag kommer inte till ro.

Därför har jag nu betalt räkningarna ;) Varför inte, det ska ju ändå göras och de springer ju inte ifrån mig tyvärr!
Nu ska jag bara ut och snabbt kissa Yda och hoppas att min sambo är på ingång hem, så vi kan sova.
Djuren sover (och Milton givetvis) och Yda lär väl bli lagom road av mig nu när jag faktiskt tänker väcka henne.

Godnatt på er! Och kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0