18-månaderskontroll...

...har Milton varit på idag =)
14, 6 kg tung och 85 lång var han idag, 20 dagar innan sin 18-månadersdag. Stora, fina Milton - bästa, bästa, bästa!

Ikväll är jag så trött så trött.. Alla spänningar, all stress och alla tankar kring den där nedrans tentan vi hade idag har släppt. Och även om jag tror att det gick åt skogen (faktiskt..) så håller jag tummar och tår riktigt hårt för att jag ska ha klarat det, jag vill det jättemycket.

I eftermiddag har vi haft det mysigt. Jag kom hem (se förra blogginlägget) och bara hade det superskönt - nystädat hem och tända ljus var två underbara grejer som omgav mig - härligt!
Senare blev det en snabb sväng till skogen, ingen lyx direkt då det endast handlade om att hämta hem ved. Vi kör jämställt här hemma och gör det båda två ;) Och vet ni? Vi såg älgen idag igen, precis som förra gången, häftigt!

Nu ska jag dricka te, ta mig en bit kaka och bara njuta. Vet att jag har (om möjligt...) fyra ännu tuffare veckor framför mig, vilket känns lite knäckande. Har läst lite på skolans sida om det och ser inte ett dugg fram emot det. Men ikväll ska jag inte tänka på det ett enda dugg och bara tänka på mig själv.
Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0