Spännande torsdag!

Idag har jag varit i Älmhult (av alla ställen!) för en intervju till en utbildning. Vi får väl se vart det bär av, om jag blir en av de antagna eller inte, spännande är det i alla fall =) När jag ändå var i Älmhult blev det ett besök på Ikea givetvis, där det handlades en födelsedagspresent till Milton, men också en matstol åt honom som ska vara hos hans mormor och morfar och ett skötbord till huset (eller ja till Milton, men som ska vara i huset). Vi har ju inte haft ett skötbord alls innan, utan haft en skötbädd liggande uppe på en Malm-byrå, vilket faktiskt har fungerat bra. Och så blev det lite smått så som ett par amplar och ett bar krukor i samma serie, så söta! Och säkert annat smått också ;) Ni vet hur det är, många bäckar små - man fyller snabbt en kundvagn!


Kvällen spenderades delvis i Vinslöv och jag och Miltons farmor for iväg till en tjej i byn där jag köpte en cykelkärra - perfekt nu när vi snart har cykelavstånd till så många nära och kära, åååh, vad Milton och jag ska cykla i sommar! Farmorn köpte av samma tjej en tvilling-vagn så hon kan passa bägge barnbarnen samtidigt =)

Pappan i huset är iväg på lite "fest mitt i veckan", så Milton och jag hade mys, eller ja bus, i soffan innan läggdags och sedan har jag nästan spenderat kvällen fram till nu i köket med tårt-förberedelser inför Miltons lilla kalas på lördag. Min prins blir alltså ett år om två dagar, vad hände?!

Nu är det alldeles strax läggdags, älskade M är påväg hem och jag ska alldeles strax släppa ut Yda åt honom så han kan ta kvälls-rundan, under tiden kryper jag nog till sängs =) Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0