Snor, snor, snor

Blir tokig på min förkylning! Egentligen stämmer inte rubriken om snor, snarare är jag helt igen-täppt i näsan och båda öronen har slagit lock, känns sådär faktiskt. Natten till idag sov jag bara 4 timmar för att sedan jobba några timmar. Det var ändå jätteroligt att jobba, trodde det skulle vara fruktansvärt jobbigt, men förkylningen hade lugnat ner sig lite då =)
För att sedan öka igen.. Efter jobbet for jag en snabb vända till stan och sedan tillbaks till Vinslöv och till hästarna. Båda hästarna fick idag bli longerade, skönt att hinna med bägge två och de skötte sig underbart bra! Är riktigt nöjd med Malva som äntligen förstått någorlunda grejen med longering, hahaha! Armani istället bara älskar att longeras, av någon anledning, gör ju bara allting rätt, förutom att tempot kanske är lite i högsta växeln, hahaha ;)
När jag körde därifrån så blev förkylningen bara värre och värre och nu känner jag mig skitdålig. Vill så gärna ha en stor mugg te, men Marcus är upptagen (och har redan passat upp mig så mycket idag, hahaha..) så han vill jag inte be och jag orkar inte riktigt fixa en själv. Snarare får det nog bli sängen snart och hoppas på en mindre täppt näsa imorgon och en piggare Fanny =)

Hoppas allt är bra med er som läser. Idag när jag loggade in, så hade jag tre nya kommentarer, tänk att något så "litet" (missförstå mig rätt) kan göra en så glad - tack!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0