Samvetet..

Milton är verkligen en underbar unge och hänger verkligen med på det mesta. Men alltså, samvetet gnager ofta och ibland funderar jag på om jag är rent av taskig som låter honom hänga med på alla mina intressen. Oftast gäller det ju såklart hästarna och han är med där minst en gång om dagen, oftast två. Nog för att han inte verkar nämnvärt påverkad av det, men ibland hade båda han och jag tyckt det varit skönt att slippa bege oss ut i väder och vind och bara få vara hemma och mysa.
Idag hastade vi iväg med vagnen efter frukost, i regnet. Skulle hämta bilen på sambons jobb för han började tidigt idag. TACK OCH LOV så älskar Milton att åka vagn! Sedan körde vi till hästarna för att släppa över dem till en annan hage. Världens bästa unge älskar TACK OCH LOV att åka bil också. Och satt fint och tittade från bilen på mig och hästarna.
Hoppas ni har en fin dag, kramar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0