Prickar

Jodå, prickar har vi gott om ;) Skönt samtidigt att ha det gjort, så slipper han koppor i framtiden. Jag inbillar mig att han har fått sådär "lite lagom" med prickar. Inte för mycket, men vi kan ändå till hundra procent veta att det är vattkoppor.

Gnälligt är det och jobbigt givetvis, för stackars Milton. Och gud vad jag känner mig isolerad, hahaha! Vill inte gå och handla med Milton och hans prickar eftersom det nog inte är så uppskattat från andra i butiken. Likaså fick jag idag skicka bud med fina Lina till apoteket idag eftersom jag behövde ett par grejer till Milton - dit vågade jag absolut inte gå med han och hans prickar!

 

 


Idag är älskade Marcus ledig - så härligt och välbehövligt mitt i alla flytt-kaos och fixande ;) Mer ska fixas idag och så lite familje-tid också. Hoppas allt är väl med er, lämna gärna ett avtryck i kommentarsfältet ;) KRAM!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0