Länken mellan facebook och bloggen

Jag har kunnat konstatera, att genom att länka till bloggen från facebook när jag skrivit nya inlägg så får jag betydligt fler läsare! Jätteroligt, men jag kommer inte fortsätta med det. Det beror på att eftersom jag mobil-bloggar då och då så blir ju inte dessa länkade. Likadant så skriver jag ibland ett tidsinställt inlägg och då blir inte dessa heller länkade genom facebook.
Därför meddelar jag här och nu att inga fler inlägg kommer att länkas via facebook - kika gärna in här på eget bevåg! Bloggadressen ligger under information på min facebook-sida, om ni inte kan den =)

Kram på er!


Kommentarer
Camilla

Jag har din bloggadress inlagd som länk på min egen blogg, så jag tittar in lite ibland :) med eller utan facebook!

2011-06-01 @ 15:54:35
URL: http://lillafritzson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0