Jag har sagt det förr och jag säger det igen...

Hästarna är verkligen min balsam för själen! Min dag har varit lite upp och lite ner, mest ner faktiskt. Har så mycket att stå i just nu att till och med allt det roliga blir jobbigt, eftersom det är så mycket att tänka på nu helt enkelt! Samtidigt är det så himla roligt allting med flytten, men jobbigt är det. Och så är det andra (himla spännande!!) saker som ligger och gnager i mig, som både gäller mig och andra och som jag inte kan släppa eller låta bli att tänka på - hej magkatarr ungefär!

Men så ikväll så var jag hos mina hästar och tog med mig min Armani på en skogstur och herregud vilken helt underbar ridtur vi hade, jag älskade varenda stund och jag tror att han gjorde detsamma. När jag kom tillbaks till stallet så hade trycket i magen lättat och min kropp mådde bättre. Armani verkar kurerad efter sin hälta, vilket också det gör mig lycklig!

Fina, fina Armani - vad har jag gjort utan dig?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0