I väntan på min mugg te...

...så slänger jag in ett litet inlägg såhär på kvällskvisten =) Hoppas allt är väl med er. Själv sitter jag och tittar på dokumentären på fyran om bröstcanser; "En knöl i bröstet" tror jag att dokumentären heter. Tänker ganska ofta på just canser och kanske oftast bröstcanser, kanske eftersom jag är kvinna (även om jag vet att män också kan få bröstcanser). Man kommer ofta i kontakt med ordet bröstcanser på ett eller annat vis, just idag via tv'n. Kanske är det därför jag tänker en del på det?
En hemsk tanke och säkert en fruktansvärd vardag för de som lever med det, vare sig man själv är sjuk eller anhörig eller vän till en sjuk.

Nej, nu orkar jag inte skriva om allvarligheter längre, men det är verkligen viktigt att ta upp.

Det får vara dagens viktiga inlägg, kram till er alla och var rädda om er!


Kommentarer
Mimi

Cancer med c ;) Men usch ja bröstcancer är läskigt, ej o med vem som helst kan få det och blir fler yngre får det :-/

2011-05-06 @ 08:31:27
URL: http://mimilindborg.bubbleroom.se/
Fanny

Hahahaha! Vad bra jag är på att stava då ;) ja, cancer stavas givetvis med c och inte med s, hoppsan!

2011-05-06 @ 09:36:45
britta bloggar

Bröstcancer är verkligen läskigt...

Sv: klart du får! Lämna gärna en kommentar om det hos mig så att jag inte missar det, vore kul att läsa!

2011-05-06 @ 11:13:34
URL: http://brittabloggar.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0