Hemma igen!

Hem kom vi igår kväll, det var riktigt skönt, även om hemkomsten inte riktigt blev som jag hade tänkt mig. Milton vaknade och gallskrek i en timme, innan han tillslut fick en flaska välling och somnade om igen. Jag som blev så glad över att han vaknade, för det brukar han ju inte göra, utan sover gott större delen av natten. Men den glädjen la sig väldigt fort.

Idag känns det som en helt vanlig dag. Marcus är iväg på fotbollsmatch nu och Milton sover. Skönt med vardag, men ändå inte. Kan inte riktigt förklara varför, kanske har jag vaknat på fel sida?!

Nu ska jag ställa mig och göra middag, så där är färdigt tills Milton vaknar igen. Vi hörs senare, då hoppas jag på att jag är på ett bättre humör. Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0